Урал история
3 posters
Страница 1 от 1
Урал история
Мотоциклетите "Урал" са тежък клас шосейни мотори. Най-често те се произвеждат с кош. Съществуват също така и модели със задвижващо колело на коша (след 1955 г.). Задвижването може да се изключва и не е диференциално. Произвеждат се в Ирбитски мотоциклетен завод (Свердловска област, гр. Ирбит).
Днес се произвеждат следните модели: «Турист», «Турист 2WD», «Gear-UP», «Тройка Люкс», «Ретро», «Ретро Соло», «Волк», «Соло-Классик», «Геркулес» (трицикл), «Патруль ДПС». Всички тези модели са произведени на база на двуцилиндров боксеров четиритактов двигател с обем 750 см3 (45к.с.). Те притежават 4 степенна скоростна кутия със заден ход. Задвижват се чрез кардан.
Урал-Турист [редактиране]
Модел: ИМЗ-8.1037 «ТУРИСТ»
Габарити ДхШхВ: 2580х1700х1100 мм
Просвет: 125 мм
Сухо тегло: 335 кг
Максимално тегло: 620 кг
Резервоар: 19 л
Максимална скорост: 120 км/ч
Стартер: Електростартер и кикстартер
Днес се произвеждат следните модели: «Турист», «Турист 2WD», «Gear-UP», «Тройка Люкс», «Ретро», «Ретро Соло», «Волк», «Соло-Классик», «Геркулес» (трицикл), «Патруль ДПС». Всички тези модели са произведени на база на двуцилиндров боксеров четиритактов двигател с обем 750 см3 (45к.с.). Те притежават 4 степенна скоростна кутия със заден ход. Задвижват се чрез кардан.
Урал-Турист [редактиране]
Модел: ИМЗ-8.1037 «ТУРИСТ»
Габарити ДхШхВ: 2580х1700х1100 мм
Просвет: 125 мм
Сухо тегло: 335 кг
Максимално тегло: 620 кг
Резервоар: 19 л
Максимална скорост: 120 км/ч
Стартер: Електростартер и кикстартер
Re: Урал история
Историята на мотоциклетите Урал
Историята на мотоциклетите Урал започва още през 1939 година, по време на подготовката на СССР за Втората Световна Война. Въпреки пакта за ненападение Молотов/Рибентроп, Съветския Съюз знае, че скоро ще започне война срещу Адолф Хитлер, безмилостния диктатор на Третия Райх.
В Министерството на Отбраната на СССР се провежда събрание, където трябва да се реши, кой модел мотоциклет е най-подходящ за Червената Армия. Официалната версия сочи, че след дълги дискусии и дебати, е решено, че моторът, който най-много се доближава до изискванията на Червената Армия е BMW R71. Пет броя са тайно закупени чрез посредници в неутрална Швеция и внесени в Русия. Съветските инженери в Москва бързо разглобяват 5-те BMW-та и копират всеки един детайл от дизайна на моторите, правят шаблони и матрици, за да произвеждат свой собствени двигатели и скоростни кутии в Москва. В началото на 1941 година, първия мотоциклет М-72 е показан на Сталин, който веднага одобрява неговото производство. (По случайност един от оригиналните мотори на BMW оцелява и е изложен в завода музей.)
Скоро завода в Москва започва да произвежда стотици Руски мотоциклети с кош М-72. Нацистката светкавична война е толкова ефективна, че съветските стратези започват да се притесняват, че московския завод може да попадне в рамките на немските бомбардировки. Решават, завода да бъде преместен на изток, извън обхвата на бомбардировките, в средата на богатия на природни ресурси регион в Планините Урал. Избират малкия търговски град Ирбит, намиращ се в покрайнините на просторните Сибирски степи в Планините Урал.
Единствената масивна и солидна сграда в града е пивоварна, която скоро е превърната в център за проучване и развитие, където руските инженери прекарват дълги часове, подготвяйки построяването на масивен комплекс за производство на М-72. На 25-ти октомври 1942 година, първия мотоциклет М-72 е изпратен на бойното поле. По времето на Втората Световна Война на съветските разузнавателни части и мобилни войски са доставени, 9 799 мотора М-72.
След Втората Световна Война, завода е възстановен и през 1950 година са произведени 30 000 мотоциклета. В края на 1950 година, завод в Украйна започва производството на мотори Урал за военни цели, а Ирбитския Мотоциклетен Завод (ИМЗ) започва да произвежда Урал за търговски, цивилни нужди.
Историята на износа на мотоциклети Урал започва през 1953 година
Първите мотоциклети Урал са експортирани през 1953 година, първо, главно към развиващите се страни. В края на 1960 година, започват доставките към развитите страни, и от тогава все повече мотори Урал се появяват по пътищата на всеки континент. Моторите Урал са уникална комбинация от цена, не остаряващ дизайн и функционалност.
В началото на 1998, завода в Урал е купен от частни руски инвеститори и вече не е държавна собственост. Новото право на собственост води до ново управление, нови свежи идеи и производствени технологии, модернизиран дизайн и подобрена технология, и най-вече контрол на качеството във всички точки от производството. На мотоциклетите Урал се вдъхва нов живот. Докато двигателя продължава да изглежда като на античния Урал, техниките за контрол на качеството, употребата на по-добри сплави и отливки, по-точните допуски, по-доброто покритие и хромиране, допринасят за производството на по-мощен и по-добър мотор. Всичко добро и уникално в старите мотори Урал се запазва, включително и унаследения балансиран дизайн на двуцилиндровия двигател с хоризонтално разположени цилиндри с ролкови лагери в монолитна рамка.
Основните модели, които се произвеждат днес са свръхмощните мотоциклети с кош Урал, проектирани за тежките руски пътища, и изработения по поръчка Wolf . Има много места в Русия, където само коне и моторите Урал могат да бъдат използвани за транспорт.
Мотоциклетите Урал са оборудвани с четиритактов двуцилиндров двигател с хоризонтално разположени цилиндри с въздушно охлаждане, четири степенна скоростна кутия със задна скорост, карданен вал, сух дисков съединител, пружинни амортисьори, и барабанни спирачки. Новите соло модели и моделите с кош се произвеждат от скоро, за да удовлетворят вкусовете на Западния пазар.
Урал е единствения руски производител на толкова мощни мотоциклети, и един от малкото производители на мотори с кош в света. Освен продажбата им на руския пазар, мотоциклетите Урал се внасят в Австрия, Англия, Америка, Франция, Холандия, Белгия, Испания, Гърция, Норвегия, Финландия, Швеция, Германия, Египет, Иран, Южна Африка, Бразилия, Уругвай, Парагвай и в още много страни. Повече от 3.2 милиона мотоциклета са продадени от както се появява първия М-72.
Бъдещето изглежда светло за Урал, постоянно подобрявайки ролята си на многостранна и икономична форма на транспорт, която е приятна за каране и лесна за поддръжка. Историята е далеч от своя край.
Гепих това от тук http://www.uralbg.com/history.htm
Limited edition 2008/09 Wjuga Tourist Sportsman Ranger Retro Retro Solo Wolf Solo
Историята на мотоциклетите Урал започва още през 1939 година, по време на подготовката на СССР за Втората Световна Война. Въпреки пакта за ненападение Молотов/Рибентроп, Съветския Съюз знае, че скоро ще започне война срещу Адолф Хитлер, безмилостния диктатор на Третия Райх.
В Министерството на Отбраната на СССР се провежда събрание, където трябва да се реши, кой модел мотоциклет е най-подходящ за Червената Армия. Официалната версия сочи, че след дълги дискусии и дебати, е решено, че моторът, който най-много се доближава до изискванията на Червената Армия е BMW R71. Пет броя са тайно закупени чрез посредници в неутрална Швеция и внесени в Русия. Съветските инженери в Москва бързо разглобяват 5-те BMW-та и копират всеки един детайл от дизайна на моторите, правят шаблони и матрици, за да произвеждат свой собствени двигатели и скоростни кутии в Москва. В началото на 1941 година, първия мотоциклет М-72 е показан на Сталин, който веднага одобрява неговото производство. (По случайност един от оригиналните мотори на BMW оцелява и е изложен в завода музей.)
Скоро завода в Москва започва да произвежда стотици Руски мотоциклети с кош М-72. Нацистката светкавична война е толкова ефективна, че съветските стратези започват да се притесняват, че московския завод може да попадне в рамките на немските бомбардировки. Решават, завода да бъде преместен на изток, извън обхвата на бомбардировките, в средата на богатия на природни ресурси регион в Планините Урал. Избират малкия търговски град Ирбит, намиращ се в покрайнините на просторните Сибирски степи в Планините Урал.
Единствената масивна и солидна сграда в града е пивоварна, която скоро е превърната в център за проучване и развитие, където руските инженери прекарват дълги часове, подготвяйки построяването на масивен комплекс за производство на М-72. На 25-ти октомври 1942 година, първия мотоциклет М-72 е изпратен на бойното поле. По времето на Втората Световна Война на съветските разузнавателни части и мобилни войски са доставени, 9 799 мотора М-72.
След Втората Световна Война, завода е възстановен и през 1950 година са произведени 30 000 мотоциклета. В края на 1950 година, завод в Украйна започва производството на мотори Урал за военни цели, а Ирбитския Мотоциклетен Завод (ИМЗ) започва да произвежда Урал за търговски, цивилни нужди.
Историята на износа на мотоциклети Урал започва през 1953 година
Първите мотоциклети Урал са експортирани през 1953 година, първо, главно към развиващите се страни. В края на 1960 година, започват доставките към развитите страни, и от тогава все повече мотори Урал се появяват по пътищата на всеки континент. Моторите Урал са уникална комбинация от цена, не остаряващ дизайн и функционалност.
В началото на 1998, завода в Урал е купен от частни руски инвеститори и вече не е държавна собственост. Новото право на собственост води до ново управление, нови свежи идеи и производствени технологии, модернизиран дизайн и подобрена технология, и най-вече контрол на качеството във всички точки от производството. На мотоциклетите Урал се вдъхва нов живот. Докато двигателя продължава да изглежда като на античния Урал, техниките за контрол на качеството, употребата на по-добри сплави и отливки, по-точните допуски, по-доброто покритие и хромиране, допринасят за производството на по-мощен и по-добър мотор. Всичко добро и уникално в старите мотори Урал се запазва, включително и унаследения балансиран дизайн на двуцилиндровия двигател с хоризонтално разположени цилиндри с ролкови лагери в монолитна рамка.
Основните модели, които се произвеждат днес са свръхмощните мотоциклети с кош Урал, проектирани за тежките руски пътища, и изработения по поръчка Wolf . Има много места в Русия, където само коне и моторите Урал могат да бъдат използвани за транспорт.
Мотоциклетите Урал са оборудвани с четиритактов двуцилиндров двигател с хоризонтално разположени цилиндри с въздушно охлаждане, четири степенна скоростна кутия със задна скорост, карданен вал, сух дисков съединител, пружинни амортисьори, и барабанни спирачки. Новите соло модели и моделите с кош се произвеждат от скоро, за да удовлетворят вкусовете на Западния пазар.
Урал е единствения руски производител на толкова мощни мотоциклети, и един от малкото производители на мотори с кош в света. Освен продажбата им на руския пазар, мотоциклетите Урал се внасят в Австрия, Англия, Америка, Франция, Холандия, Белгия, Испания, Гърция, Норвегия, Финландия, Швеция, Германия, Египет, Иран, Южна Африка, Бразилия, Уругвай, Парагвай и в още много страни. Повече от 3.2 милиона мотоциклета са продадени от както се появява първия М-72.
Бъдещето изглежда светло за Урал, постоянно подобрявайки ролята си на многостранна и икономична форма на транспорт, която е приятна за каране и лесна за поддръжка. Историята е далеч от своя край.
Гепих това от тук http://www.uralbg.com/history.htm
Limited edition 2008/09 Wjuga Tourist Sportsman Ranger Retro Retro Solo Wolf Solo
xyligan_s_balkan- Брой мнения : 149
Join date : 05.05.2009
Re: Урал история
Урал турист. Снимка от САЩ.
nsskds- Брой мнения : 93
Join date : 15.06.2009
Местожителство : Варна
Re: Урал история
Снимки от САЩ
Сан Филипе
Чикаго
Шоурум Сидни
Монреал-Канада
Сан Филипе
Чикаго
Шоурум Сидни
Монреал-Канада
nsskds- Брой мнения : 93
Join date : 15.06.2009
Местожителство : Варна
Re: Урал история
То се вижда кде е направена снимката
Тез урали из цял свят ги има... Що така... Толкова ли са добри? Ако има някаква соц. легенда май това ще да е. Това чудо не си знае годините и фановете.
Тез урали из цял свят ги има... Що така... Толкова ли са добри? Ако има някаква соц. легенда май това ще да е. Това чудо не си знае годините и фановете.
nsskds- Брой мнения : 93
Join date : 15.06.2009
Местожителство : Варна
Re: Урал история
А това няма как да не го кача. Група американски рокери, водени от РОКЕРКА и то с руска машина...
nsskds- Брой мнения : 93
Join date : 15.06.2009
Местожителство : Варна
Re: Урал история
Ето ви един американец с М72
https://social-motors.bulgarianforum.net/forum-f3/topic-t28.htm#82
https://social-motors.bulgarianforum.net/forum-f3/topic-t28.htm#82
xyligan_s_balkan- Брой мнения : 149
Join date : 05.05.2009
Similar topics
» МЗ история
» Балкан история
» История на мотоциклета.
» История в снимки
» Един Урал в Аляска или Ural Arctic GearUp - The Vodka Burner
» Балкан история
» История на мотоциклета.
» История в снимки
» Един Урал в Аляска или Ural Arctic GearUp - The Vodka Burner
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|